است از هر راهی که می تواند دیابت با کراتینین 3.4 زندگی بهتر کمک کند وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است از هر راهی که می تواند دیابت با کراتینین 3.4 زندگی بهتر کمک کند وجود دارد

هر راه که می تواند دیابت با کراتینین 3.4 زندگی می کنند بهتر کمک کند وجود دارد؟ در واقع، در نفروپاتی دیابت، سطح کراتینین بالا است طولانی شرایط دیابت ایجاد می شود. سطح کراتینین 3.4 بسیار بالا است اما هنوز هم نشان می دهد که کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است، بنابراین شما باید اقدامات حال حاضر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها خود را.

برای بیماران با سطح کراتینین 3.4، آنها در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است. این یک مرحله حیاتی در بیماری های کلیوی است، با حضور به موقع و به درستی درمان شما ممکن است یک فرصتی برای معکوس کلیه های آسیب دیده خود را داشته باشد. اما تحت این شرایط، بیماری کلیوی ناشی از دیابت است و آن را پیچیده تر و سخت به درمان می شود. بنابراین درمان خواهد شد نکته کلیدی به عقب صدمه به کلیه ها.

آیا هیچ راهی است که می تواند دیابت با کراتینین 3.4 زندگی می کنند بهتر کمک کند وجود دارد؟

قند خون بالا در یک سری از تغییرات پاتولوژیک سلول های ذاتی گلومرولی، و در نتیجه انقباض عروق، اختلال گردش، آسیب اندوتلیوم مویرگی از، و اسکلروز گلومرولی و نکروز ظاهر شود.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای مزایای غیر قابل مقایسه در مقایسه با داروهای غربی است. این می تواند سلول های ذاتی کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از کلیه ها از آسیب بیشتر. با کمک این درمان افراد مبتلا به دیابت و کراتینین 3.4 می توانید یک فرصت برای کنترل این بیماری را به خوبی و جلوگیری از دیالیز داشته باشد.

اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یا نیاز به هر گونه کمک در درمان دیابت و بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا مشورت پزشکان ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: